maandag 6 januari 2014

STIJLIDEE // ophangen

We zijn de slaapkamer aan het veranderen, en het wordt steeds leuker. We hebben alles eruit gehaald en opnieuw ingericht, het lijkt wel twee keer zo groot. Het enige wat me nog stoort is de dressboy die, hoe kan het ook anders :), altijd vol hangt met kleding. Nu dus op zoek naar een stijlisch alternatief voor dit monster.









































Foto's: Evelien Neutel | Ilot Ilov | vtwonen
Tags: ophangen, ophangsysteem, haak, rek, clothes rack, clothes hook

3 opmerkingen:

  1. Hoi Hoi. Erg leuke ideeen! Ik ben al teen tijdje opzoek naar zo'n rek/gaas/ophangsysteem zoals de foto hierboven. Waar kan ik dat kopen??? Gamma heeft ze alleen in RVS / maar is volgens mij meer voor buiten. Hoe heet het eigenlijk? Avast mijn dank. Groet, LaiLa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hai Laila,

    Bedankt voor je reactie!

    Zo'n ophangsysteem is inderdaad gemaakt van gaaspanelen of rasters die gebruikt worden in de tuin om omhoog groeiende planten te geleiden. Je vindt ze inderdaad bij de Gamma of tuincentra zoals op deze website: http://www.vanswaay.nl/tuin-timmerhout/schuttingen/trellis/

    Groetjes, Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hee hee,
    hardstikke leuk idee!, ik wil zo'n gaas ook als "kapstok" gaan gebruiken.
    Bij de gamma hebben ze precies het gaas wat ik wil hebben maar niet het juiste bevestigingssysteem. Ik wil em namelijk (net als die van jou geloof ik) een stukje van de muur afhangen maar ik kan zulke schroeven/haken wat het dan ook is niet vinden.
    Hoe heb jij dat gedaan?
    m.v.g.

    BeantwoordenVerwijderen

Je kunt hier een reactie achterlaten.